آیا از نقش شبکههای اجتماعی در معرفی شرکت و محصولتان آگاه هستید؟
آیا میدانید یک ارائه زیبا در شبکههای اجتماعی چقدر میتواند مخاطبان بیشتری برای شما جذب کند؟
چرا بعضی از کسب و کارها از بعضیهای دیگه موفق ترند؟
عدم استقبال از رسانه های رسمی در مقابل شبکه های اجتماعی
در عصر جدید، تبلیغات در رسانه های رسمی مثل صدا و سیما و نشریات و … مثل سابق اثربخش نیست. حتی طبق آمار، استقبال مردم از انواع رسانههای رسمی هم کمتر از گذشته است.
مخصوصا در نشریات کاغذی که به خاطر عدم استقبال، تیراژ چاپ خودشون رو بسیار پایین آوردند.
دنیای امروز با گذشته خیلی فرق کرده. تبلیغات کم کم به سوی فضاهای اینترنتی و شبکههای اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام کشیده شده و مردم علاقه دارند با آگاهی بیشتری از محصولات و خدمات مورد نیازشون استفاده کنند.
کسب و کارهایی که زودتر و بهتر از بقیه وارد فضای شبکههای اجتماعی شدند، از رقیبان بزرگ خودشان جلو زدند.
این همه تغییرات در فضای کسب و کار در کمتر از سه – چهار سال اتفاق افتاده و چنان این تغییرات با سرعت در حال جلو رفتن است که گاهی نامهای بزرگی را که ما میشناختیم خیلی سریع حذف میشوند و رقیبان جدید به سرعت جای آنها را میگیرند.
شما هم اگر فکر کنید نامهای زیادی را در محله، شهر، کشور و حتی در بین شرکتهای بین المللی پیدا میکنید که یک روز کمتر رقیبی میتوانست در کنار آن نام پیدا شود اما امروز کمتر نامی از آنها برده میشود.
شبکههای اجتماعی رایگان اما…
هرچند شبکههای اجتماعی یک بستر رایگان برای معرفی شما و محصولات و خدماتتان هست، اما کسانی که با دقت و هزینه بیشتری در این فضا سرمایه گذاری کردند نسبت به رقبا جلوتر هستند.
امروز که هر کسی در تولید و ارائه مطالب برای سایت و شبکههای اجتماعی خودش در حال سبقت گرفتن از رقبایش است، ارائه مطالب مفید به تنهایی کافی نیست، بلکه ارائه زیبای مطالب است که میتواند شما را از رقبای خودتون متمایز کنه.
یک ارائه زیبا به این معنی است که شما خودتان برای محصول یا خدماتی که ارائه میدهید ارزش قائل هستید و طبیعی است که این احساس ارزش به مشتریان شما نیز منتقل خواهد شد.
اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار تا امروز وارد فضای تلگرام و اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی نشدید و یا اگر مطالب صفحات اجتماعی شما هنوز زیبایی و جذابیت لازم رو نداره با ما مشورت کنید.
۰۲۵۳۲۹۰۸۵۰۲