سئو سایت و دیده شدن در موتورهای جستجو در قم

سئو یا کسب رتبه بالاتر در گوگل در قم

سئو در قم و شهر های متوسط دیگر چندان شناخته شده نیست. و مشتریان صرفا میخواهند در اینترنت حضور داشته باشند. و تصورشان این است که با یک حداقل مبلغ سایتی راه اندازی میکنیم و فردا مشتریان صف می‌کشند.

وقتی هم که میبینند سایت طراحی شده و خبری از مشتری نشد میگویند باید در دنیای واقعی زندگی کرد و اینترنت و فضای مجازی کارآیی لازم را ندارند.

اما واقعیت این است که اغلب مشتریان طراحی سایت در قم سئو را نادیده می‌گیرند و اطلاعات کافی در این مورد ندارند.

حتی بسیاری از کسانی که طراحی سایت در قم انجام می‌دهند نیز اطلاعات کافی در مورد سئو ندارند.

بهینه سازی موتور جستجو گوگل یا سئو در قمسئو چیست؟

Seo مخفف عبارت Search Engine Optimization می‌باشد. و به معنی «بهینه سازی موتور جستجو»  است.  ویکی‌پدیا

در واقع سئو مجموع تکنیک‌هایی است که به صورت هدفمند شما را به موتورهای جستجو معرفی میکند و در نتیجه باعث می‌شود رتبه بالاتری در گوگل یا سایر جستجوگرها داشته باشید.

رقابت در صفحه اول گوگل

اگر کمی رفتار خودتان را در گوگل در نظر بگیرید میبینید که شما هم وقتی که یک عبارت را در گوگل جستجو میکنید معمولا در صفحه اول و معمولا چند گزینه‌ی اول گوگل را باز میکنید. پس خیلی مهم است که سایت شما هم در رتبه‌های نخست صفحه اول گوگل قرار گیرد.

طبیعتا رقبای شما هم دوست دارند که در رتبه‌ی اول گوگل قرار گیرند و جنگی سخت در بین رقبا برقرار است. هر چند که سئو در قم چندان شناخته شده نیست و همچنان شهرهای متوسط مانند قم در اینترنت رقابت جدی بین رقبا ندارند. بر خلاف تهران که معمولا اولین هدف از داشتن سایت تصاحب رتبه در صفحه اول گوگل و رقابت تنگاتنگ با رقبای صفحه اول گوگل است.

خبر خوب این است که شما با هزینه‌های نه چندان بالای سئو در قم می‌توانید سریع‌تر به رتبه‌های بالای گوگل برسید و سایتتان را با یک سئوی متوسط، قوی جلوه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *